بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد برای نهمین فصل پیاپی جام از دست سپاهان پرید! افشای دلیل برکناری خطیر از مدیریت استقلال فرصت ویژه نکونام برای شکستن رکورد مجیدی از دست رفت نکوداشت علی بامشکی، پیشکسوت کشتی استان خراسان‌رضوی پیروزی بسکتبالیست‌های فرش مشهد در گام اول تاریخ و ساعت بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | تقابل پوچ با یاران سابق نکونام: از رفتن خطیر همه تیم خوشحال شدند بازگشت بنزما به رئال مادرید نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رفت بوروسیا دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن| امباپه در حسرت فینال؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و پنجم (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدر کماکان در تسخیر آبی‌ها پخش زنده بازی النصر و الخلیج در جام حذفی عربستان+ تماشای آنلاین نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| خواب آور و بی‌فایده! ویدئو خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

جدال میلی‌متری پورتو و اتلتیکو برای صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا| طارمی نمی‌خواهد حذف شود!

  • کد خبر: ۸۶۴۲۲
  • ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۲
جدال میلی‌متری پورتو و اتلتیکو برای صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا| طارمی نمی‌خواهد حذف شود!
امشب در ادامه دور چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا پورتو باید به میدان برود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ دور برگشت مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان از دیشب شروع شده و تکلیف بسیاری از تیم‌های صعود‌کننده به مرحله یک هشتم این تورنمنت به‌زودی مشخص خواهد شد. این بازی‌ها امشب و با برگزاری ۸ مسابقه در گروه‌های‌A‌تا‌D برگزار خواهد شد و غول‌های اروپا برای سروسامان‌دادن به وضعیت خود در گروه‌های مختلف باید با ۳‌امتیاز از زمین خارج شوند.

غول‌ها به‌دنبال صعود

گروه A به‌عنوان یکی از گروه‌های مرگ در این رقابت‌ها شناخته می‌شد. پاری‌سن‌ژرمن و منچسترسیتی همچنان رقابت برای صدرنشینی را ادامه می‌دهند، اما در پایان دور رفت، این مقام به تیم پوچتینو رسید. رسانه‌های ورزشی اروپا شانس ۹۹‌درصد را برای صعود هر ۲ تیم به مرحله بعدی در نظر گرفته‌اند، در‌حالی‌که بروژ ۸ درصد و لایپزیش فقط ۲ درصد برای حضور در مرحله یک‌هشتم شانس دارند. منچسترسیتی در پیش‌بینی این رسانه‌ها پس از قهرمان این رقابت‌ها، دومین مدعی است.

شانس تیم پپ گواردیولا برای فتح لیگ قهرمانان ۲۱‌درصد است؛ اما شانس پی‌اس‌جی برای کسب اولین لیگ قهرمانان در تاریخ این باشگاه، فقط ۳ درصد است و آن‌ها پس از رئال‌مادرید، در رده هفتم قرار دارند. در جدول رده‌بندی این گروه، غول‌های فرانسوی با ۷‌امتیاز صدرنشین هستند و آبی‌های شهر منچستر با ۶ امتیاز در رده دوم این گروه قرار گرفته‌اند. حضور کلوب‌بروژ با ۴‌امتیاز در رده سوم و بالاتر از لایپزیش بدون‌امتیازی هم یکی از شگفتی‌های این گروه محسوب می‌شود.

رقابت شانه‌به‌شانه طارمی و سوآرز

شاگردان یورگن کلوپ به‌عنوان مدعی اصلی صعود از این گروه قدم به دور برگشت می‌گذارند. پس از آن‌ها اتلتیکو‌مادرید با ۶۰‌درصد شانس صعود قرار دارد که یک پیروزی، یک تساوی و یک شکست به دست آورده و پورتو نیز هم‌امتیاز با آن‌ها در رده سوم است. میلان تا‌به‌حال ۳ شکست را در کارنامه‌اش به ثبت رسانده است. لیورپول از نظر رسانه‌های اروپایی سومین مدعی قهرمانی لیگ قهرمانان فصل جاری با شانس ۱۴‌درصد است.

اتلتیکو‌مادرید فقط ۲ درصد برای فتح اولین عنوان قهرمانی‌اش در این رقابت‌ها شانس دارد، اما پیش‌از‌این بار‌ها شگفتی‎‌هایی را رقم زده است. شاگردان یورگن کلوپ با ۹‌امتیاز در این گروه تقریبا صعودشان را به مرحله بعدی قطعی کرده‌اند، اما ۲ تیم پورتو و اتلتیکو‌مادرید با ۴‌امتیاز رقابت شانه‌به‌شانه‌ای برای صعود خواهند داشت. حضور روسونری در قعر جدول و بدون امتیاز هم یکی از عجایب این گروه محسوب می‌شود.

همه‌چیز طبق برنامه

آژاکس با کسب پیروزی‌های به‌یاد‌ماندنی و دریافت تنها یک‌گل در این گروه شگفتی‌ساز شد؛ بنابراین شانس آن‌ها برای صعود به مرحله بعدی ۹۹‌درصد است. پس از آن‌ها بورسیا‌دورتموند قرار دارد که ۲ پیروزی و یک شکست به دست آورده و اسپورتینگ لیسبون نیز با یک پیروزی و ۲ شکست در رده بعدی است و به احتمال زیاد به لیگ اروپا خواهد رفت.

بشیکتاش پس از ۳ شکست فقط یک‌درصد شانس صعود به مرحله بعد را به خود اختصاص داده است. قرمز‌و‌سفید‌های دوست‌داشتنی آژاکس هر ۳ بازی قبلی خود در این گروه را با برد پشت‌سر گذاشته‌اند و زنبور‌های وستفالن هم شش‌امتیازی هستند. اسپورتینگ لیسبون با ۳ امتیاز و بشیکتاش بدون‌امتیاز هم دیگر‌تیم‌های این گروه هستند.

گره در کار رئال

باوجود نتیجه خیره‌کننده شریف و کسب ۲ پیروزی و یک شکست، رسانه‌های اروپایی فقط ۲۳‌درصد شانس صعود به مرحله یک‌هشتم برای آن‌ها قائل هستند. رئال‌مادرید مدعی اصلی این گروه برای صعود است و اکنون نیز در صدر جدول قرار دارد. بر اساس تحلیل داده‌های این سایت آمریکایی، اینتر، دیگر‌تیم صعود‌کننده به مرحله بعدی است.

رئال‌مادرید در بین ۵ تیم اسپانیایی حاضر در این رقابت‌ها با ۵ درصد شانس قهرمانی، بیشترین شانس را برای رسیدن به چهاردهمین قهرمانی لیگ قهرمانان دارد. کار در این گروه تاحدودی گره خورده است و ۲ تیم رئال و شریف با ۶‌امتیاز بالا‌نشینان جدول محسوب می‌شوند و اینتر با ۴‌امتیاز در تعقیب آن‌هاست. نماینده اوکراین هم تنها یک تساوی از بازی با اینتر را در کارنامه‌اش دارد و به قعر جدول این گروه چسبیده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->